Sunday, July 10, 2011

sesi menulis kembali...(^_^)

dh bbulan xmenulis sbb bz sgt gn life utk sem 4 nei..
aish sbuk study tdo kot..hahahah
emm..
bnyk gak lak xtxt aku join..

nei pic shasuka hatikuh dalam sem 4 nei..
::klk(aktiviti luar kuliah utk PRS)
::PetroBeat(senamerobik)
::Project HR (Pengurusan Organisasi)
::Right On Target(memanah)
::Malam Gemilang Petronas(karaoke)



baru nak set up..

target..

kak long gh bg lecture..

bangga (^_^)

aku nk panah ko..hahaha

jalan kaki ke lapangan..

aku nk tembak ___________? hahaha

target aku...kuning bai..


kak ima RA kuh... 

sungai lenggong.. 

hehehe..

pape jelah

peace yoo..

shikin n naz..

adik2 gah wat tentatif program

peace je la ye..

lau bgambo bg kat meka..hehehe

my fwen..


p/s:aktiviti bnyk tp lau pointer aku dok cmtuh gak xgne der...huhuhu (T_T)

No comments: